Fandom

ویکیای فارسی Fallout

Fallout 3

۳۰صفحه‌ها در
این ویکی
Add New Page
نظرها0 Share

Fallout 3 cover art.png

این بازی توسط Bethesda Softworks و Bethesda Game Studios ساخته شد.این بازی سومین بازی اصلی در سری می باشد. این بازی برای پلتفرم های PC و PlayStation و Xbox 360 موجود میباشد. این بازی در ۲۸ اکتبر سال ۲۰۰۸ در آمریکای شمالی و در ۳۱ اکتبر همان سال در اروپا منتشر شد. این بازی ادامه بر Fallout و Fallout 2 که در توسط Interplay ساخته شدند میباشد. این بازی جوایز بسیاری را از آن خود کرد. اکثر داستان این بازی در سال ۲۲۷۷ و و ۲۰۰ سال بعد از جنگ بزرگ (Great War) اتفاق می افتد. بازیکن در این بازی کنترل Lone Wanderer را به عهده دارد.

!!!این بخش دارای اسپویلر است!!!

داستان

بازی از جایی آغاز میشود که شخصیت اصلی بازی (Lone Wanderer) به دنیا می آید . در ابتدا نام و جنسیت او را انتخاب کرده و چهره اش را میسازید.بعد از آن مادر شخصیت اصلی (Catherine) میمیرد. بازی به یک سال بعد میرود و Lone Wanderer اکنون یک سال دارد و به همراه پدرش (James) در Vault 101 زندگی میکند(پدر او یک دانشمند و پزشک است) . بعد از آن Lone Wanderer به سمت پدرش راه میرود و پدرش او را پشت یک حصار نگه میدارد و بعد میگوید که کار دارد و از اتاق خارج میشود. او از حصار بر خلاف انچه که پدرش فکر میکرد بیرون میاید و بعد از آن کتاب You're SPECIAL را پیدا میکند و نگاهی به آن می اندازد(در اینجا است که شما باید SPECIAL شخصیت اصلی را تعیین کنید).بعد از آن پدر وارد اتاق میشود و بعد از آن به او پیشنهاد میدهد تا با برود ببیند که دوستش Amata میخواهد بازی کند یا نه.بعد از آن بازی به ۹ سال بعد میرود.

اکنون Lone Wanderer ده سال دارد.جشن تولد ده سالگی او برگزار میشود.در Vault 101 ده سالگی سن مهمی است.Overseer به او Pip-boy را به عنوان کادوی جشن تولد هدیه میکند.این پیپ بوی مدل ۳۰۰۰ است که با مدلی که در دو نسخه قبل استفاده میشد فرق دارد(در Fallout New Vegas هم از همین مدل استفاده میشود).بعد از آن اتفاقات دیگری هم در جشن تولد می‌افتد که بستگی به انتخابات فرد بازیکن دارد. بعد از آن پدرش به او میگوید که او و جوناس (Jonas)برای او سورپرایزی آماده کرده اند،هنگامی که طبقه پایین می روند (اتاق رآکتور) پدرش به او یک تفنگBB Gun )BB) هدیه میدهد.(در اینجا شما تیر اندازی را یاد میگیرید) سپس جایی را که برای تمرین تیر اندازی کرده اند به او نشان میدهد. پس از شلیک چند گلوله یک سوسک رادیو اکتیو(Radroach) وارد محدوده تمرین او میشود ، پدرش به میگوید که سعی کن از تفنگ BB ات برای کشتن سوسک استفاده کنی ، او هم سوسک را میکشد.بعد کنار پدرش می ایستد تا جوناس از آن ها عکس بگیرد.از اینجا بازی به شش سال بعد میرود.

اکنون Lone wanderer شانزده سال دارد. پدرش او را معاینه میکند و میگوید که که برای آزمون G.O.A.T آماده است.G.O.A.T آزمونی است که بر اساس آن کار و شغل هر فرد درون Vault مشخص میشود. میتوانید یکی از سوالات را اینجا مشاهده کنید(برای مشاهده همه سوالات اینجا را کلیک کنید):
FO3 loading goatslide05.jpg

مادر بزرگ شما ،شما را برای صرف چای دعوت میکند،اما شما تعجب می کنید وقتی که به شما یک اسلحه کمری میدهد و از شما می خواهد که یکی دیگر از ساکنان Vault را بکشید.شما چه کار می کنید؟
۱-از بزرگتر خود اطاعت کرده و فرد مورد نظر را با اسلحه کمری می کشید.

۲-با ارزش ترین دارایی خود را برای جان فرد مورد نظر پیشنهاد می دهید.

۳-به جای اسلحه کمری از مادر بزرگ درخواست یک مینی گان(Mini Gun) می کنید.هر چه نباشد نمی خواهید تیرتان خطا برود.

۴-چایی خود را به طرف صورت مادر بزرگ پرتاب می کنید.

می توانید با حرف زدن با آقای Brotch این آزمون را رد کنید و از قبل نتایج را جوری که می خواهید برایتان تغییر دهد. در هر صورت پس از امتحان از کلاس درس خارج می شوید و بازی به سه سال بعد میرود.

شما از خواب بیدار می شود و Amata به شما می گوید که مشکلی پیش آمده و شما باید همین الان از Vault فرار کنید. زیرا پدر شما از Vault فرار کرده و قوانین را زیر پا گذاشته و ماموران امنیتی به دنبال شما هستند.

این بخش ادامه خواهد داشت.

در اطراف شبکهٔ ویکیا

ویکی تصادفی